Arisha ;]
Welcome to Arisha's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?





Smile :)


Me
Friday 16 September 2011 | 0 comment(s)







Name : Nur Arisha bt Mansor
Nickname : Arie/isha
Age : Fourteen :)
School : Smk Hamid Khan now
Birth Date : 11 July 1997


About Me ;
Personal :-
Saya jenis suka sengih sesorang , gila-gila dgn kawankawan nya . Suka cari FASAL dgn org lain , honestly . Talkative ,ilovetocarifasal dgn org , i also don't know why ? & when , i got this attitude .Whoa! Jenis suka bergambar . Saya juga suka dengan chocolate , strawberry , blueberry & roti \honestly , ari pernah seharian makan roti jeh/ Oh! ya , bila rasa bosan . Mulalah menyanyi belagak macam Taylor Swift . When i badmood , seharian tak kuat bercakap , takde selera nak makan .

Life :-
Adik kepada Anis Ellyanna dan juga Muhammad Muaddid \bongsu la/ Ouuhh , kedegilan sebagai adik bongsu sudah semestinya ada . Hihi . Kalau ada benda yang saya nak , saya nak jugak! HAHA . teruknye perangai . 


My friend's say :-
Arisha , tinggi nye kau ? 
HAHA , ohwell . Macam tak kenal pulak aku nih tinggi mane \sambil pukul bahu kawan/

Kau nih , tak padan & kurus! Tapi kuat makan!
Relax la , tangki perut ak belum FULL lagi .

Ari , apesal kaw kurus sgt ? 
Wey , ak MODEL laa . Manager ak ta bagik aku badan berisi .

i hate :- 
Such hate to copycat . Lelaki yang main kan perasaan perempuan . Kawan lupa kawan . Org lain kacau aku tgh makan ! Grr .




Older Post . Newer Post