Arisha ;]
Welcome to Arisha's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?





Smile :)


Supposed to be happy :(
Friday 21 October 2011 | 0 comment(s)


Hello u all :)
Kalau tak , nak buat entry tentang silat tadi .. Hmm , tiada mood la :(
Taktahu kenapa , sebab ape ?
I sepatutnya happy cause dah dapt layan Blog , Facebook , Youtube :)
But , bukak-bukak FB . Dh lain kutt .
Takpee la kan , Siapalah ari nak jadi kawan mereka :)
Honestly , korang memang dah lain :(

Mungkin dalam beberapa hari ni , aku try tengok korang still ingat dengan aku tak .
If tak , maafkan aku . Aku terpaksa unfriend atau block korang :(
Lagipun , aku kenal korang just melalui laman muka buku jehh kan ?\haha, rase lawak pulak dgn ayat nih/
Oke la , mlas nak layan sedih gedik nih!

Kbabai !

H being so bizzy :( Lupe kitek . Lepas exam memang membosankan :(




Older Post . Newer Post