Arisha ;]
Welcome to Arisha's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?





Smile :)


Deactive :')
Monday 7 November 2011 | 0 comment(s)
Nih tahap giga dye jeles..

Hello u all :')
Lately , selalu gadoh dgn H because jelly aka jeles :'(
Jelesnya berpunca dari F A C E B O O K .
Oh yaa , semua orang tak terlepas nak merasa nikmatnya ada facebook :)
Aku puns begitu jugaak :)
Starting mengguna kan facebook since dari darjah 6 . Mula mula tu , tak berapa kerap sangat bukak facebook .
Sehingga ada 4 facebook . Punca nya tak ingat password .
Lawaak bukan ? 
Masa darjah 6 , i just guna MS = myspace :)
Ketika tu , best gilaa layan MS mcam lyan aiskrim choclate .
Sampai lah form1 , kawan dok ajak layan FB dengan kerap .
Well , i puns . Layan jehh laa :)
Sampai tiap tiap hari tanak miss on account FB :)
Believe me , Facebook fever not bieber fever =.=''
Jyeaaaahh , aku puns tak terlepas merasai demam UPLOADING picture picture yang gedikkgedokkk xD
Tak terlepas nak merasai nikmat nyah friends ramai :)
Nikmatnyahh STATUS dilikeeeeeesyyy .
But , korang tahu takk ? Sebab facebook :-

FACEBOOK



  • ♥ Kerana Facebook : kawan menjadi musuh 
  • ♥ Kerana Facebook :Couple boleh gaduh sebab cemburu
  • ♥ Kerana Facebook : Boleh clash dengan couple kita
  • ♥ Kerana Facebook : Hidup Boleh Diperbodohkan
  • ♥ Kerana Facebook : Kawan Lupa Kawan 
  • ♥ Kerana Facebook : Kita Tertipu
  • ♥ Kerana Facebook : Wujudnya Adik Beradik Angkat
  • ♥ Kerana Facebook : Kita Tak Tidur , Tak Makan
  • ♥ Kerana Facebook : Segala-galanya Berubah dengan sekelip mata 
SEMUANYA PASAL FACEBOOK ! 
Yesss , Betulll ! Dan sebab FB jugak lah aku putus kan kawan 
& seseorang , FB jadi tempat aku memaki 
hamun tak tentu fasal .
FB jugak lah tempat aku gaduh dengan seseorang :)
Terasa bila orang unfriend dgn aku , block dgn kita :)
Cemburu tak tentu fasal :'( 
Dan sebab facebook jugak lahh , aku & H hampir nak putus ..
Ohhhh , mahu gila aku ketika itu :') 

Dengan itu , aku mengistiharkan yang ..

aku ..

dengan H ..




DEACTIVE ACCOUNT FB KAMI :')
#H , dpt account fb sebab aku . 
Rasa nyesal buatkan FB utk dia :'(


Klik utk tumbesaran :)

Dah puas dengan fb :)
Cukup lah , ape yg dah aku rasa nikmat nyahh :)
Tanpa FB , aku mungkin rltionshp aku tak jdi cm dlu :'(
Mulai sekarang , NO MORE REMBEL MUNCHIE :)
Pape , just BUZZ me at bloggie yee kengkawan :)
Oke lhaa , rasanyah dh pnjng benor crite aku nih -.-''

Babai :)

Saia tutup account fb saia sebab saia sygs relationship saia dgn H :')   

Labels:





Older Post . Newer Post