Arisha ;]
Welcome to Arisha's Paradise.You want to F o l l o w ? or go back H o m e ?





Smile :)


CONTEST Blog Simple by Bubu :)
Monday 5 December 2011 | 0 comment(s)

Assalamualaikum u all :)
Buat entry yg di tag oleh zainick :)

Pape puns jums layan :)

Syarat-syarat contest :


  • Wajib follow blog BUBU.
  • Like fanpage. Klik like di sidebar, atau di sini.
  • Buat satu entri mengenai contest ini. Tajuk contest mestilah : Contest blog simple by BUBU. Tempek banner di entri tersebut.
  • Buat satu slogan.. "Saya suka blog yang simple kerana..." /ayat kau tak boleh lebih dari 30 patah perkataan\
  • Tag 2 orang blogger. Pastikan diaorang tahu.
  • Dah siap ? Coment entri korang di post ini. Sesiapa yang post kat shoutbox, tidak akan di layan. Ulang suara, aku tak layan.
  • Lastly, makesure syarat-syarat contest ni korang buat. Kalau tak, penyertaan korang automatik akan terbatal. Harap maklum.

Expired date : 20 Dicember 2011

#Ampun kan saya bubu kerna hanya copypaste syarat2 nyahhh -.-''

Saya suka blog simple kerana mudah untuk pembaca saya baca , hiasan tak berserabut , autoplay lagu yang sedap didengar & main warna blog yang lembut tak memeningkan kepale pembaca . 


Tag : Eira & Cik adar :) 
That all :)

Labels:





Older Post . Newer Post